مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 13:562016-05-29فرهنگي

حسن فتحی کنتس سلما را جلوی دوربین می برد


فیلم سینمایی کنتس سلما جدیدترین اثر حسن فتحی در مقام کارگردان به تهیه کنندگی علی معلم و سیدمحمدامامی است.

- علی معلم تهیه کننده فیلم سینمایی کنتس سلما در گفت و گو با خبرنگار سینمایی " گفت: هم اینک در حال آماده سازی مقدمات تهیه و تولید کنتس سلما برگرفته از رمان خانم فریده گلبو به همین نام هستیم.

خانم گلبو یکی از رمان نویسانی است که آثارش مورد توجه کارگردانان قرار می گیرد و از این رمان هم که داستان بسیار پرفراز و نشیبی دارد آقای فتحی اقتباس خواهد کرد و به زودی مقدمات تولید آن فراهم خواهد شد.

وی درباره اقتباس از این اثر و تبدیل آن به فیلمنامه سینمایی گفت: برخلاف این که بسیاری معتقدند اقتباس ادبی کار بسیار ساده ای است به عقیده من کار بسیار پیچیده و سختی است دوستان زیادی از چهار سال گذشته روی فیلمنامه این اثر کار کردند که به دلیل پرتعداد بودن عزیزان از آن ها نام نمی برم اما در نهایت خانم مینو فرشچی و آقای فتحی هر یک جداگانه فیلمنامه ای براساس کتاب آماده کردند که آقای فتحی هم اینک امتزاج این دو نگاه و رسیدن به یک نسخه نهایی را عهده دار هستند که بتوانیم برای تولید آماده کنیم .

وی درباره داستان فیلم توضیح داد: فیلم داستان دختری 17 ساله است که در مسیر زندگی با فراز و نشیب های زیادی مواجه است تا به سن میانسالی می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسن فتحی کنتس سلما را جلوی دوربین می برد

حسن فتحی کنتس سلما را جلوی دوربین می برد