مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 13:252016-05-29حوادث

فضای حضور کودکان باید از هر نظر ایمن باشد


بوستان ها و مناطقی که کودکان از آنها استفاده می کنند باید از نهایت ایمنی برخوردار باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما"، مهدی چمران در دویست و شصت و دومین جلسه شورا با اشاره به حادثه دلخراش مرگ کودک خردسال (مرحومه فاطمه امیری ) در پارک کوهسار شهرک رضویه منطقه 15 افزود: این حادثه ناهنجار همه را متاثر کرده است اما باید توجه داشت که تاثر به تنهایی کافی نیست بلکه باید اقداماتی صورت گیرد تا دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم.

وی گفت: بوستان ها و مناطقی که مورد استفاده شهروندان و به ویژه کودکان قرار می گیرند باید نهایت ایمنی در آنها رعایت شود و این از وظایف مدیریت شهری و سایر دستگاه های مسئول است.

رییس شورای اسلامی شهر تهران افزود: سوای رسیدگی قوه قضاییه به این پرونده همه ما 31 عضو شورا ، وکیل خانواده متوفی هستیم تا از حقوقشان دفاع کنیم و همه ما می خواهیم که قطعا و یقینا برخورد قاطعی با خاطیان صورت گیرد.

چمران گفت : چرا باید در شهری مانند تهران نبود یک دریچه چنین حادثه ای بیافریند دریچه ی کانال اگر وجود داشت به یقین این حادثه رخ نمی داد.

وی خطاب به اعضای شورا گفت: باید نامه ای خطاب به شهردار تهران تنظیم شود و بحث ایمنی فضاهای شهری در بوستان ها مورد تاکید قرار گیرد ، چمران افزود: ایمنی که از وظایف مدیریت شهری است و باید بر آن ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای حضور کودکان باید از هر نظر ایمن باشد

فضای حضور کودکان باید از هر نظر ایمن باشد