مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 12:512016-05-29حوادث

یک میلیارد ریال احشام قاچاق در شهرستان فردوس کشف شد


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف یک میلیارد و 100 میلیون ریال احشام قاچاق در شهرستان فردوس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از بیرجند، سرهنگ مجید شجاع صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان فردوس هنگام کنترل محورهای عبوری به دو دستگاه کامیون بنز که از فردوس عازم بجستان بودند مشکوک شدند و خودروها را به لاین بازرسی هدایت کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودروها تعداد 266 رأس گوسفند که فاقد مجوز از دامپزشکی بود کشف که کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق را یک میلیارد و 100 میلیون ریال برآورد کردند.

شجاع تصریح کرد: در این رابطه دو دستگاه خودرو توقیف و دو متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی خراسان جنبوی همچنین از مرگ سارق کابل های برق در شهرستان سربیشه خبر داد و گفت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر برق گرفتگی و سقوط فردی از تیر چراغ برق در کنار جاده یکی از روستاهای این شهرستان سریعا مأموران انتظامی و گروه امداد به محل سانحه اعزام شدند.

وی افزود:با رسیدن اکیپ گشت در محل و بررسی وضعیت و لوازم همراه فرد مشخص شد که وی سارق سیم برق بوده و قصد سرقت سیم های چند تیر چراغ برق را در آن حوالی داشته که در اثر برق گرفتگی از تیر چراغ برق سق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک میلیارد ریال احشام قاچاق در شهرستان فردوس کشف شد

یک میلیارد ریال احشام قاچاق در شهرستان فردوس کشف شد