مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 12:412016-05-29اجتماعي

وضعیت جاده های بین شهری استان اردبیل ساماندهی شود


فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل وضعیت جاده های بین شهری استان را مناسب ندانست و گفت: ساماندهی و رسیدگی به این راه ها باید مورد توجه مسئولان مربوطه در استان اردبیل قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سرهنگ حسین عبدی پیش از ظهر امروز در دیدار با شهردار اردبیل اظهار داشت: مردم اردبیل مردمی مهربان، متدین و خودکنترل هستند که همین امر سبب می شود تا سطح آسیب های اجتماعی در این استان کمتر از ساری مناطق باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه جزو سه استان امن کشور بوده، بنابراین بایستی در امر سرمایه گذاری توجه بیشتری به این استان شود چرا که سرمایه گذاری در این استان به لحاظ امنیت بالا ریسک کمتری دارد و در صورت اطلاع رسانی و آگاهسازی در این زمینه می توانیم توسعه سرمایه گذاری ها را شاهد باشیم.

عبدی با اشاره به نعمات و داشته های طبیعی و اقلیمی اردبیل بیان کرد: زیبایی های طبیعت و ساختار شهر اردبیل خود عاملی است که معضلات اجتماعی در این استان را نسبت به سایر مناطق کشور کاهش داده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل با اشاره به اقدامات شهرداری در حوزه عمرانی، خدماتی و فرهنگی در سطح شهر اردبیل تصریح کرد: اقدامات شهرداری اردبیل در بحث کنترل ترافیک موفقیت آمیز بوده و در زمینه زیباسازی شهری هم خوب عمل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت جاده های بین شهری استان اردبیل ساماندهی شود

وضعیت جاده های بین شهری استان اردبیل ساماندهی شود