مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 12:112016-05-29فرهنگي

با موضوع آسیب های اجتماعی نمایش محیطی خانه ما در سراسر استان بوشهر اجرا می شود


نمایش محیطی خانه ما نوشته و کار محمد مظفری با موضوع آسیب های اجتماعی در سراسر بوشهر اجرا می شود - به گزارش سایت قطره و به نقل از" از بوشهر، محمد مظفری نویسنده و کارگردان نمایش محیطی خانه ما پیش از ظهر امروز در حاشیه اجرای افتتاحیه خانه ما در پارک شورای بوشهر در جمع خبرنگاران گفت: نمایش محیطی خانه ما با همکاری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان بوشهر و گروه تئاتر ایلیا تولید شده و قرار است در سراسر استان بوشهر به اجرای عمومی درآید.

وی افزود: این نمایش در خصوص آسیب های اجتماعی بوده و سعی شده خطرات و آسیب هایی که خانواده های ایرانی را تهدید می کند را در قالب نمایش نشان دهد.

مظفری با اشاره به اینکه امروزه اعتیاد، همسرآزاری، کودک آزاری، کودکان کار و طلاق از جمله آسیب های اجتماعی در کشور هستند، افزود: ما سعی کردیم این آسیب ها را در قالب نمایش محیطی به خانواده ها گوشزد و یادآوری کنیم.

این هنرمند با تأکید به اینکه خانواده های ما متأسفانه روز به روز از سبک اصیل زندگی ایرانی و اسلامی دور می شوند، افزود: باید تلاش کنیم با برنامه ریزی و سرمایه گذاری فرهنگی خانه هایمان را از آسیب های پیش رو مصون بداریم و یکی از ابزارهای مهم در این راه استفاده از تولیدات هنری به خصوص تئاتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با موضوع آسیب های اجتماعی نمایش محیطی خانه ما در سراسر استان بوشهر اجرا می شود

با موضوع آسیب های اجتماعی نمایش محیطی خانه ما در سراسر استان بوشهر اجرا می شود