مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 10:362016-05-29فرهنگي

نگاهی به یک نقطه قوت رسوایی2 ده نمکی به سبک امریخ/ تجسم واقع گرایانه زلزله پایتخت


همان قدر که امریخ می کوشد با به کارگیری تصویرسازی های رایانه ای، دهشتناکی اتفاقاتی که ممکن است در اثر رسیدن دنیا به پایانش رخ دهد را مجسم کند ده نمکی هم در رسوایی2 کوشیده ترسناک بودن فاجعه ناشی از زلزله پایتخت را پیش روی مخاطبان بگذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی "، نسیم آنلاین نوشت: در میان انبوهی از نقدهای ساختاری که سینمای ایران را به خاطر محدودیتهایی که در تصویرسازی سینمایی دارد به چالش میکشد و مرتب سینماگران را بخاطر عدم ورود به ژانرهایی همچون فانتزی و علمی-تخیلی نکوهش می کند این روزها فیلمی روی پرده رفته است به نام "رسوایی2"؛ فیلمی که بیشتر از کیفیت خودش این نام کارگردانش مسعود ده نمکی است که مورد توجه قرار گرفته است.

"رسوایی2" البته که امتداد همان نگاه سینمایی پر از طعنه های طنزآلود و اشارات سیاسی-اجتماعی است که ده نمکی پیشتر در سری "اخراجیها" و "رسوایی" و البته "معراجیها" تجربه کرده بود.

بلحاظ متنی "رسوایی2" در امتداد "رسوایی" قرار گرفته و باز هم می کوشد تعارضاتی که میان یک روحانی عارف مسلک با برخی از تازه به دوران رسیدگان، به وجود می آید را روایت کند.

این روایت البته که با تکیه زیادی بر تیپهای مختلف اجتماع پیش می رود؛ از تیپ سیاستمدارانی که معضلات را نادیده گرفته و مرتب آنها را تکذیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به یک نقطه قوت رسوایی2 ده نمکی به سبک امریخ/ تجسم واقع گرایانه زلزله پایتخت

نگاهی به یک نقطه قوت رسوایی2 ده نمکی به سبک امریخ/ تجسم واقع گرایانه زلزله پایتخت