مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 10:002016-05-29حوادث

دستگیری 13 عامل حفاری غیرمجاز در قم


فرمانده انتظامی شهرستان قم از دستگیری 13 عامل حفاری غیرمجاز در قم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، سرهنگ هادی دیده ور با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی اطلاع مأموران پاسگاه انتظامی کهک از حفاری غیرمجاز عده ای جهت یافتن آثار باستانی در یکی از روستاهای قم، موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

به گفته وی با اخذ دستور از مقام قضایی استان چندین تیم عملیاتی پس از ورود و محاصره محل مورد نظر 13 نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم با بیان اینکه پنج تن از این افراد اهل یکی از استان های غربی کشور هستند، افزود: در بازرسی محل حفاری، یک عدد کیف حاوی یک عدد کوزه و شامل سه عدد انگشتر، یک عدد گوشواره فلزی، یک عدد زنجیر و همچنین دو عدد چاقو کوچک جیبی و همچنین سه قطعه شئ مسی و یک عدد زنجیر مسی کشف شد.

وی گفت: این 13 نفر در دو مورد حفاری و با فاصله از یکدیگر، یک حلقه چاه به صورت مثلثی به عمق 12 متر و یک حلقه چاه به عرض یک متر و عمق 3 متر ایجاد کرده بودند.

دیده ور با بیان اینکه دو دستگاه خودرو پژو پارس و پراید و نیز یک دستگاه موتورسیکلت از افراد مذکور توقیف شده است، افزود: این افراد با بهره گیری از موتور برق و پمپ آب برای خروج آب چاه دست به این اقدام زده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 13 عامل حفاری غیرمجاز در قم

دستگیری 13 عامل حفاری غیرمجاز در قم