مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 09:212016-05-29حوادث

رییس مرکز فوریت های پزشکی کاشان خبر داد 3 کشته و مصدوم در حادثه تصادف در کاشان


رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کاشان، از کشته شدن دو راننده و مصدومیت یک نفر در سانحه رانندگی دو خودروی سنگین در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از کاشان، محمدحسین مکی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه نیمه شب شنبه اظهار کرد: این حادثه با برخورد دستگاه اتوبوس و تریلر به وجود آمد و محل روی دادن آن هم حوالی کارخانه سایپا کاشان بود.

وی در مورد تلفات این حادثه گفت: در این حادثه دو نفر کشته و یک نفر مصدوم شدند که تنها مجروح این سانحه با نظر کارشناسان مرکز فوریت های پزشکی کاشان بلافاصله پس از انجام اقدامات حیاتی، طبق اصول پزشکی و با رعایت ملاحظات ایمنی به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شد.

این مسؤول در خصوص جان باختگان این حادثه بیان کرد: هر دو راننده اتوبوس و تریلر در این حادثه جان خود را از دست دادند و با وجود حضور سریع اورژانس که با دو کد عملیاتی به محل حادثه اعزام شده بودند فوت کردند.

وی با اشاره به مشخص نبودن علت حادثه متذکر شد: بررسی ها در مورد دلیل وقوع این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در حال بررسی است.

انتهای پیام/2406/ط10 http://fna.

ir/LMP7VF نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مرکز فوریت های پزشکی کاشان خبر داد 3 کشته و مصدوم در حادثه تصادف در کاشان

رییس مرکز فوریت های پزشکی کاشان خبر داد 3 کشته و مصدوم در حادثه تصادف در کاشان