مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 09:162016-05-29اجتماعي

شهادت 114 محیط بان، نشانه مظلومیت حافظان محیط زیست است


معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: کسانی که برای حفاظت از محیط زیست و طبیعت تلاش می کنند مظلوم واقع شده اند و همواره تهدید می شوند که نمونه آن 114 محیط بان شهید در کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، معصومه ابتکار روز یکشنبه در بازدید از مرکز آموزش محیط بانی دانشکده محیط زیست در محمدشهر کرج، افزود: موضوع محیط زیست برای جهان از حساسیت خاصی برخوردار است و معضلات محیط زیستی از جمله تنوع زیستی، مقابله با روند فرساینده زیست بوم ها و از دست رفتن سرمایه های جهانی از مهم ترین موضوعات زیست محیطی است که جهان با آن درگیر است.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه های طبیعی در کنار سرمایه های اقتصادی و انسانی، مهم ترین داشته ما هستند و این سرمایه ها در اختیار انسان قرار گرفته تا تعالی مادی و معنوی پیدا کند.

ابتکار تاکید کرد: در این فرصت که خدا به ما عطا کرده، فرصتی برای شاد بودن داریم تا بتوانیم دستاوردهای مناسبی برای خود و همنوعان خود داشته باشیم.

معاون رییس جمهوری در ادامه روند مشکلات زیست محیطی را برای دنیا نگران کننده دانست و گفت: مخاطرات و تهدیدات بسیاری وجود دارد.

کسانی هستند که برای محیط زیست و طبیعت فعالیت می کنند و مظلوم واقع شده اند و همواره تهدید می شوند که نمونه آن 114 محیط بان شهید کشورمان هستند و تمام کس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت 114 محیط بان، نشانه مظلومیت حافظان محیط زیست است

شهادت 114 محیط بان، نشانه مظلومیت حافظان محیط زیست است