مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 09:062016-05-29پزشكي

مشکلات بیمه ای بیماران ام اس در استان مرکزی برطرف می شود


استان مرکزی بعد از اصفهان و کرج رتبه سوم را از نظر میزان این بیماران در کشور را داردو ‏تعداد بیمارانی که در این انجمن ثبت نام کرده اند 1500 نفراست.

- عباس امیری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به سرایت کردن این بیماری به افراد کم سن و سال اظهار داشت: این بیماری در بین سنین 17 تا 35 سال شیوع بیشتری دارد و این بیماران در استان بیشتر از این میزان است که به استانهای همجوار می روند و متاسفانه 70 درصد از این بیماران را خانم ها و مابقی را آقایان تشکیل می دهند.

وی افزود: متاسفانه دلیل این بیماری ناشناخته بوده وعلائم این بیماری در افراد مختلف متفاوت است و بیشتر اندام های حرکتی مانند پا درگیر می شود و این بیماری ناتوان کننده مغز و نخاع است و سیستم ایمنی بدن آسیب می رساند که به آن بیماری خود ایمنی می گویند.

مدیر انجمن بیماران ام اس استان مرکزی تصریح کرد: برای این بیماری حدود 12 داروی تزریقی و خوراکی در ایران تولید می شود که 80درصد آنها نیز رایگان در اختیار بیماران قرار می گیرد و تنها 20 درصد از این افراد بنابه تجویز پزشک معالج خود از داروهای خارجی استفاده می کنند که قیمت هرکدام از داروها بین 200 هزار تا یک میلیون تومان متغییر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات بیمه ای بیماران ام اس در استان مرکزی برطرف می شود

مشکلات بیمه ای بیماران ام اس در استان مرکزی برطرف می شود