مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 09:012016-05-29اقتصادي

میدان امام خمینی(ره) ارومیه به میدانگاه آیین های ملی مذهبی تبدیل شود


مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری ارومیه گفت: مجاورت میدان امام خمینی (ره) ارومیه با مسجد جامع و مسجد اعظم و قرار گرفتن آن در هسته تاریخی شهر ایجاب می کند تا این محل به میدانگاه اجرای آیین های ملی مذهبی تغییر کاربری یابد.

- لطیف علی نقی پور در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه"، با اشاره به وضعیت کنونی طرح میدان امام خمینی (ره) ارومیه، اظهار داشت: این طرح در قالب پروژه های جامع بر محوریت تعویض احسن تعریف شده و سرمایه گذاران می توانند در قالب پروژه محرک در آن سرمایه گذاری کنند.

وی افزود: هم اکنون این طرح بلاتکلیف بوده و قرار است که به شهرداری ارومیه واگذار شود و اگر به تایید برسد کار آن نیز آغاز می شود و بنابراین تا تحویل نهایی، کار سرمایه گذاری در آن انجام نمی شود.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری ارومیه بیان کرد: هم اکنون مجری طرح میدان امام خمینی(ره) شهرداری ارومیه نیست بلکه اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی به نمایندگی از شرکت مادر تخصصی است.

وی تصریح کرد: در طرح میدان امام خمینی (ره) معماری اسلامی و قدیمی برگرفته از بازار تاریخی ارومیه نیز در نظر گرفته می شود.

علی نقی پور با اشاره به وضعیت مجتمع تجاری نارون ارومیه که در این میدان ساخته شده گفت: این مجتمع، پیش از این بر اساس کاربری فره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میدان امام خمینی(ره) ارومیه به میدانگاه آیین های ملی مذهبی تبدیل شود

میدان امام خمینی(ره) ارومیه به میدانگاه آیین های ملی مذهبی تبدیل شود