مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 08:562016-05-29سياسي

تولید در "کُما"؛ اتاق "احیا" قفل شد


در حالی بیش از دو ماه از صدور فرمان ده اقدام برای اجرای اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری می گذرد که برای اجرایی شدن بند دو این فرمان یعنی احیای تولید هنوز قدم اساسی برداشته نشده و بنابر عقیده برخی فعالان، - کار تولید در سال جاری سخت تر هم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم"، رهبر معظم انقلاب در سخنرانی که در حرم مطهر رضوی در روز اول فروردین 95 داشتند ده اقدام اساسی در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی را برای نجات کشور اعلام کردند که در بنده 2 این اقدامات، رهبری تأکید کرده اند "آنطور که به من گزارش کرده اند، ما امروز حدود 60 درصد از امکانات تولیدمان تعطیل است.

بایستی که تولید داخلی را احیا کنیم.

من به مسئولین محترم دولتی مکرر گفته ام که این منتقدینی که هستند را بخواهید و حرفهایشان را بشنوید، گاهی پیشنهادهای خوبی دارند.

" در حال حاضر بیش از دو ماه از اعلام این اقدمات از سوی مقام معظم رهبری می گذرد و هنوز در عمل هیچ دستگاهی برنامه اجرایی خود را برای زنده کردن تولید داخلی اعلام نکرده است.

این در حالی است که قرار بود همزمان با لغو تحریم های بین المللی برنامه های لازم برای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و رفع مشکلات بخش های مختلف تولیدی اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید در "کُما"؛ اتاق "احیا" قفل شد

تولید در "کُما"؛ اتاق "احیا" قفل شد