مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 08:502016-05-29سياسي

رویکرد بانک شهر به پروژه های عمرانی شهرها تخصصی است


منتخب مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه رویکرد بانک شهر به پروژه های شهری تخصصی است، گفت: آماده حمایت از گسترش دامنه فعالیت های این بانک تخصصی در حوزه مدیریت اقتصاد شهری هستیم.

- به پروژه های شهری تخصصی است، گفت: ورود این بانک به حوزه های مالی در راستای به حرکت در آوردن چرخه آبادانی کشور توانسته تاکنون ثمرات مثبتی به همراه داشته باشد.

منتخب مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه خدمات صورت گرفته از سوی این بانک، کسب رتبه قبولی در ارایه خدمات بانکی به شهروندان را نشان می دهد، افزود: این بانک توانسته به عنوان بازوی مالی شهرداری ها به رشد پروژه های شهری کمک کند.

وی با بیان اینکه مجموعه فعالیت های بانک شهر در سال های اخیر قابل قبول است، تصریح کرد: رضایتمندی مردم از خدمات الکترونیکی نوین بانکی می تواند نقطه قوت این بانک باشد.

پورابراهیمی در ادامه با اشاره به خدمات مثبت بانک شهر در استان کرمان، گفت: توافق نامه های خوبی با مسئولان این بانک و شهرداری کرمان برای تکمیل پروژه های شهری و همچنین اقتصاد شهری در حال انعقاد است.

وی خاطرنشان کرد: ما همواره حضور بانک شهر در استان کرمان و خدمات ارزنده آن را تحسین می کنیم و آماده همکاری و حمایت از ادامه فعالیت های این بانک هستیم و در صورت لزوم، برای ایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد بانک شهر به پروژه های عمرانی شهرها تخصصی است

رویکرد بانک شهر به پروژه های عمرانی شهرها تخصصی است