مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 07:202016-05-29دانش

پیشتازی شرکت کنندگان رشته های "حقوق" و "حسابداری" در آزمون ارشد دانشگاه آزاد


آزمون کارشناسی ارشد 95 دانشگاه آزاد اسلامی در حالی روز گذشته و پس از سه روز رقابت تنگاتنگ بین داوطلبان گروه های آزمایشی مختلف به کار خود پایان داد که در این آزمون 478 هزار و 349 نفر در 135 مجموعه امتحانی طی 6 نوبت صبح و عصر در 31 استان کشور به رقابت پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سرویس دانشگاهی ایسنا، امسال داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی در گروه های آزمایشی علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، دامپزشکی و هنر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

بیشترین تعداد داوطلبان این آزمون در رشته حقوق با 61 هزار و 255 نفر و سپس مجموعه حسابداری و مالی با 48 هزار و 4 نفر بود.

سؤالات تمامی مجموعه های امتحانی آزمون کارشناسی ارشد سال 95 دانشگاه آزاد به جز مجموعه های "نوازندگی ساز جهانی"، "طراحی پارچه و لباس"، "طراحی فضاهای آموزشی"، "برنامه ریزی شهری و منطقه ای"، "طراحی شهری"، "معماری"، "طراحی صنعتی"، "تصویر سازی"، "نقاشی"، "ارتباط تصویری و هنرهای نمایشی " که دارای یک درس تشریحی بودند، به صورت تستی همزمان با یکدیگر برگزار شد.

البته رشته های "کارگردانی نمایش" و "موسیقی" علاوه بر آزمون تستی و تشریحی دارای آزمون عملی نیز هستند که این آزمون بعد از اعلام نتایج اولیه آزمون کارش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشتازی شرکت کنندگان رشته های "حقوق" و "حسابداری" در آزمون ارشد دانشگاه آزاد

پیشتازی شرکت کنندگان رشته های "حقوق" و "حسابداری" در آزمون ارشد دانشگاه آزاد