مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 07:112016-05-29سياسي

مهمترین «کارکرد» مجلس از نگاه امام خامنه ای


امام خامنه ای در دیدارهای سالهای اخیر نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ایشان، مجموعه انتظارات نظام و انقلاب و مردم انقلابی ایران اسلامی از نمایندگان خود را تبیین کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه بازخوانی گزیده از فرمایشات امام خامنه ای در دیدار نمایندگان منتخب مردم در دوره های گذشته با ایشان که می تواند نقشه راه منتخبان کنونی مردم در مجلس شورای اسلامی باشد، پرداخته است.

**گزیده فرمایشات امام خامنه ای در دیدار رییس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تاریخ 1390/03/09*ضرورت موضع گیری واضح و آشکار در جهان سیاست بنده باید از مجلس محترم تشکر کنم به خاطر اینکه این مواضع را در طول این دوره تا امروز و ان شاءالله تا آخر دوره، به طور واضح از خود بروز و نشان داده است.

خیلی برای کشور و برای انقلاب سرشکستگی داشت اگر مجلس احیاناً در یکی از این قضایای مهم سیاسی و این حوادث گوناگون دچار خطا میشد یا موضعگیری نمیکرد یا بدتر از آن، موضعگیری غلط میکرد.

اینکه مجلس در قضایای مختلف سیاسی دنیا، در هجمه های دشمنان به جمهوری اسلامی، قرص و محکم، واضح و آشکار ایستاد و موضع گرفت، واقعاً جای افتخار دارد، جای تشکر دارد.

من صمیمانه تشکر میکنم و اصرار دارم بر اینکه این مواضع، همچنان با همین استحکام، با همین قوت ادامه داشته باشد؛ چون چالش میان انقلاب اسلامی و است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین «کارکرد» مجلس از نگاه امام خامنه ای

مهمترین «کارکرد» مجلس از نگاه امام خامنه ای