مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 02:212016-05-28اقتصادي

سازوکارهای توسعه صادرات در شهرستان البرز فراهم شود


برای توسعه صادارت در شهرستان البرز باید شاهد تسهیل امور و فرآیندهای لازم برای محقق شدن این مهم باشیم که در این زمینه مسئولان ذی ربط باید اقدامات لازم را انجام دهند.

- رضا عسگری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین درباره راهکارهای افزایش صادارات و افزایش بهره وری در این حوزه اظهار داشت: توسعه صادرات در هر کشوری سبب رونق اقتصادی و رفاهی آن کشور و جامعه می شود که مسئولان این شهرستان با توجه به ظرفیت های موجود باید به این مقوله توجه بیشتری کنند.

وی افزود: برای توسعه صادارت در شهرستان البرز باید شاهد تسهیل امور و فرآیندهای لازم برای محقق شدن این مهم باشیم که در این زمینه مسئولان ذی ربط باید اقدامات لازم را انجام دهند.

فرماندار شهرستان البرز اظهار داشت: ایجاد پنجره واحد گمرک یکی از اقدامات مناسبی است که در زمینه توسعه صادارت انجام شده که باید این مهم با دقت و کیفیت بیشتری انجام شود.

عسگری با اشاره به راهکاری مورد نظر برای افزایش و توسعه صادرات شهرستان عنوان کرد: برای توسعه و افزایش صادرات شهرستان البرز راهکار و نمونه های موفق بسیاری وجود دارد و مسئولان می توانند از تجربیات موفق استان های دیگر در این زمینه استفاده لازم را ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازوکارهای توسعه صادرات در شهرستان البرز فراهم شود

سازوکارهای توسعه صادرات در شهرستان البرز فراهم شود