مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 02:112016-05-28فناوري

رونمایی از مسیر اثاث کشی بین همراه اول و ایرانسل


مشترکانی که به دنبال خرید سیم کارت جدید و استفاده از خدمات اپراتوری دیگر هستند، چند روز تأمل کنند و با تَرابُرد همسفر شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم"، شمارش معکوس اجرای طرح ملی ترابردپذیری شماره های موبایل با اعلان رسمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات آغاز شد تا ایرانیان برای اولین بار طعم اثاث کشی بین اپراتوری را بچشند.

مشترکان موبایلی که تا پیش از این در فکر مهاجرت به همراه اول یا ایرانسل با خریدن سیم کارتی جدید بودند اندکی تأمل کنند، مدیران ارتباطی کشور شدیدا مشغول کار هستند.

مدیران عالی، میانی و عملیاتی شدیدا به دنبال جبران عقب ماندگی 16-17 ساله به نسبت دنیا و 10-11 ساله از زمان آغاز به کار اپراتور دوم ارتباطی در حوزه ترابردپذیری شماره ها هستند.

طرحی که تماما در خدمت مشترکان ارتباطات سیار خواهد بود و با امکان جابجایی شماره در اپراتورهای مختلف فارغ از اینکه سرشماره مربوط به همراه اول باشد یا ایرانسل، زمینه حفظ نامبرینگ را هم فراهم می کند.

دامنه شمول طرح ترابردپذیری شماره ها (number portability) در دنیا، ارتباطات ثابت را هم پوشش می دهد اما از آن جهت که رقابت جدی در حوزه شماره های فیکس کشور بین اپراتورهای ثابت وجود ندارد شاید در آینده با فعال شدن سرشماره گروه شرکت های خدمات ارتباطات ثاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از مسیر اثاث کشی بین همراه اول و ایرانسل

رونمایی از مسیر اثاث کشی بین همراه اول و ایرانسل