مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 01:452016-05-28ورزشي

ناگفته های کاوه مهرابی از دلیل غیبت 8 ساله بدمینتون ایران در المپیک


تنها المپیکی تاریخ بدمینتون ایران گفت: چشمانمان را باید بر روی واقعیت ها باز کنیم، بدمینتون ما در جایگاهی نیست که در هر المپیک حتما سهمیه بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاوه مهرابی با پایان دوران ورزش حرفه ای اش در مسیر مدیریت ورزش گام برداشت و توانست در وادا و کمیته بین المللی المپیک پست بگیرد.

کمتر دیده شده یک ورزشکار ایرانی بتواند در این نهادها صاحب جایگاه شود.

البته مهمترین اتفاقی که برای مهرابی رخ داده این است که تنها بازیکن ایرانی در رشته بدمینتون محسوب می شود که قدم در میدان المپیک گذاشته است.

از آنجا که بدمینتون ایران با وجود تلاش های بازیکنانی چون ثریا آقایی، نگین امیری پور، فرزین خانجانی و سروش اسکندری در کسب سهمیه المپیک ریو ناکام بود، مهرابی بهترین کارشناس است که در مورد این اتفاق صحبت کند.

مهرابی سعی کرد به گونه ای درباره نرفتن 8 ساله بدمینتون ایران به المپیک حرف بزند که ماجرا رنگ قضاوت به خود نگیرد، با این حال بدون تعارف بیان کرد: چشمانمان را باید بر روی واقعیت ها باز کنیم، بدمینتون ما در جایگاهی نیست که در هر المپیک حتما سهمیه بگیرد.

در ادامه گفت وگو با کاوه مهرابی را می خوانید: - نرفتن بدمینتون ایران به المپیک هشت ساله شد، فکر می کنید واقعا در این چند سال تفکر المپیکی شدن شکل نگرفته است؟ با توجه به این که در ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته های کاوه مهرابی از دلیل غیبت 8 ساله بدمینتون ایران در المپیک

ناگفته های کاوه مهرابی از دلیل غیبت 8 ساله بدمینتون ایران در المپیک