مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1395 ساعت 23:262016-05-28سياسي

یادداشت/ بازار داغ سوءاستفاده سیاسی از تریبون های متفاوت


سوءاستفاده سیاسی بعضی افراد از هر نوع تریبونی که در اختیار می گیرند، برای تخریب و جهت دار کردن حرف ها تأمل برانگیز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از رفسنجان، تریبون ها دارای اهمیت زیادی هستند که در هر حوزه مربوط به خود باید به کار گرفته شوند.

تریبونی که ایجاد می شود تا مسؤولی برای بیان مشکلات مردم راهکار دهد یا اظهارنظر کند، محلی برای مباحث سیاسی و جهت دار کردن بحث اصلی گفت وگو ها شده است.

برخی افراد معلوم الحال این روزها گویا در پی تحکیم پایه های قدرت خود در هر کوی و برزن که برای سخنرانی دعوت می شوند و به جای فردی در جلسه ای می نشینند از تریبونی که موضوع دیگری را باید بررسی کرد، سوءاستفاده سیاسی کرده و دست به تخریب می زنند.

سیاست های دولت قبل را سبب افزایش قیمت آب، برق، گاز و افت قیمت های محصولات صادراتی شده را مثال می زنند، عدم انتقال آب را تقصیر آن دولت و رفاه مردم را از افتخارات این دولت می دانند، گویا دولت فعلی مدینه فاضله ای برای مردم به ارمغان آورده و دیگر مشکلی وجود ندارد.

اگر چه باز هم تمام مشکلات به سمت دولت قبل نشانه می رود و از حقوق های چند 10 میلیونی گرفته تا .

را دولت قبل مقصر است، اما باید گفت، این افراد که خودشان تحمل دیدن یک فرد محتاج را درب ورودی محل کار ندارند و دستور بیرون انداختن وی را با لحنی تند می دهند که دل همگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ بازار داغ سوءاستفاده سیاسی از تریبون های متفاوت

یادداشت/ بازار داغ سوءاستفاده سیاسی از تریبون های متفاوت