مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1395 ساعت 23:202016-05-28سياسي

توجه به اقتصاد مقاومتی اولویت مجلس دهم است


نماینده منتخب مجلس شورای اسلامی گفت:توجه به بحث اقتصاد مقاومتی و فرهنگ سازی اسلامی از جمله اولویت های نمایندگان در مجلس دهم است.

- نماینده منتخب مجلس شورای اسلامی گفت:توجه به بحث اقتصاد مقاومتی و فرهنگ سازی اسلامی از جمله اولویت های نمایندگان در مجلس دهم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا وسیما ، عبدالرضا مصری نماینده مجلس شورای اسلامی در برنامه تیتر امشب شبکه خبر در خصوص اولویت های مجلس دهم افزود: فرهنگ صرفا در حجاب و پوشش افراد خلاصه نمی شود، بلکه در مسایل جاری زندگی همچون گسترش ژرف سازی و عمق بخشیدن به فرهنگ است.

وی تصریح کرد: تمام صفاتی که بر اساس قرآن کریم باید داشته باشیم، و تمام صفات خوبی که در فرهنگ ایرانی وجود داشته است را باید در جامعه گسترش دهیم.

مصری در خصوص برنامه مجلس شورای اسلامی برای روز دوم فعالیت خود تاکید کرد : برنامه روز اول انتخاب هیئت رییسه سنی بود و فردا (یکشنبه) همان هیئت رییسه سنی باید هیئت رییسه موقت را انتخاب کنند .

نماینده مجلس افزود: بعد از انجام مراسم رسمی آنها به شعب مختلفی تقسیم می شوند که اعتبار نامه نمایندگان بررسی شود.

مصری خاطر نشان کرد : قانون به شعب سه روز فرصت دادهکه اگر غیر از مطالبی که در پرونده ها موجود است، اگر سند جدیدی به دستش رسیده باشد ارائه بکند و سپس اعتبار نامه ها تایید خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به اقتصاد مقاومتی اولویت مجلس دهم است

توجه به اقتصاد مقاومتی اولویت مجلس دهم است