مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1395 ساعت 22:502016-05-28بين الملل

کابینه افراطی نتانیاهو، صدای رییس پیشین موساد را درآورد!


مدیر پیشین دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی، گرایش این رژیم را به سوی افراط گری تهدیدی بسیار خطرناک تر از ایران هسته ای برای این رژیم خواند.

- افرایم حلوی به آنچه که او تروریسم یهودی خواند اشاره کرد و افزود: این پدیده از دست رفتن جان انسان ها را در پی دارد و گرچه در گذشته چندان مشهود نبوده است اما اکنون چنان پیشرفتی داشته که توجه بخش هایی از آحاد جامعه را به خود جلب کرده است.

این موضوع هم مشکل ساز است.

نه تنها خود رویدادهای این چنینی بلکه واکنش هایی که در جامعه در برابر آن رویداد دیده می شود.

وی، انتخاب آویدگور لیبرمن را به وزارت جنگ اسراییل، آغازی بر پایان دوره نخست وزیری نتانیاهو خواند و افزود: این نخستین رویداد در نوع خود به شمار می آید که نوید پایان کابینه ی نتانیاهو و آغاز دوره ای نو را می دهد.

مدیر پیشین موساد ، کابینه نتانیاهو را تندروترین کابینه اسراییل خواند و گفت باید دید چگونه سیاست ها را به مرحله اجرا در می آورد و برای نمونه اگر در مرز با غزه ناآرامی اتفاق افتاد که خیلی هم بعید نیست آیا این کابینه مانند کابینه های پیش از خود برای فرونشاندن تنش اقدام خواهد کرد یا خیر.

مدیر پیشین موساد به جنگ 50 روزه غزه هم اشاره کرد و افزود پس از پایان درگیری که در آن چیزی نصیب نتانیاهو نشد وی به جای پذیرش این واقعیت سیاسی آمد و گفت: حما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کابینه افراطی نتانیاهو، صدای رییس پیشین موساد را درآورد!

کابینه افراطی نتانیاهو، صدای رییس پیشین موساد را درآورد!