مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1395 ساعت 22:462016-05-28بين الملل

اعتراف روزنامه صهیونیستی به قدرت حزب الله


معاریو نوشت در حالی که حزب الله لبنان تهدیدی جدی و خطرناک برای اسراییل به شمار می آید، تل آویو هیچ نگرانی از ارتش های عربی و القاعده و النصره ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه العالم، روزنامه معاریو در گزارشی که روزنامه وطن آن را منتشر کرد، مرزها را عامل مشترک اصلی در همه چالش های پیش روی تل آویو دانست.

این روزنامه افزود: حزب الله در زمان حاضر، بزرگ ترین تهدید نظامی برای اسراییل است، این سازمان دارای انبارهای بزرگ با بیش از صد هزار موشک و راکت است که برد اکثر آن ها به بیش از 250 کیلومتر می رسد و برخی از این موشک ها به کلاهک هایی مجهز هستند که می تواند صدها کیلوگرم مواد منفجره را در خود نگاه دارد.

دراین گزارش آمده است که این مسئله، تهدیدی برای مواضع حساس در اسراییل مانند ایستگاه های تولید نیرو، نیروگاه هسته ای دیمونا، فرودگاه بن گوریون، تاسیسات هسته ای و پایگاه های ارتش و فرودگاه های نظامی محسوب می شود.

به نوشته این روزنامه، حزب الله در واقع به یک ارتش تبدیل شده است یعنی قدرت آن در مقایسه با سال 2006 سه برابر شده است و دارای بیش از 40 هزار نیرو است.

در این گزارش همچنین آمده است که حزب الله به تجربه نظامی در درگیری ها و مانور دست یافته و همه پیش بینی ها و شواهد حاکی از احتمال وقوع جنگ جدید میان آن با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف روزنامه صهیونیستی به قدرت حزب الله

اعتراف روزنامه صهیونیستی به قدرت حزب الله