مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1395 ساعت 21:552016-05-28اقتصادي

خسروتاج : شاهد رقابت مخرب شرکتهای ایرانی در بازارهای خارجی هستیم


قائم مقام وزارت صنعت ، معدن و تجارت با بیان اینکه شرکت های بین المللی در اندازه های جهانی نداریم گفت : شرکت های صادراتی ما غیر حرفه ای و فاقد قدرت رقابت پذیری بالا هستند ضمن اینکه شاهد رقابت مخرب شرکت های ایرانی در بازارهای هدف هستیم .

- قائم مقام وزارت صنعت ، معدن و تجارت با بیان اینکه شرکت های بین المللی در اندازه های جهانی نداریم گفت : شرکت های صادراتی ما غیر حرفه ای و فاقد قدرت رقابت پذیری بالا هستند ضمن اینکه شاهد رقابت مخرب شرکت های ایرانی در بازارهای هدف هستیم .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ؛ مجتبی خسروتاج در گردهمایی بزرگ صادر کنند گان و تشکل های صادراتی افزود : این نوع رفتارها در نهایت به زیان بنگاهها و فعالان اقتصادی می شود .

وی به برخی چالش های فرهنگی حاکم بر فضای کسب و کار کشور اشاره کرد و گفت : ترجیح بنگاههای تولیدی به صادرات محصولات خود بصورت مستقل ، پایین بودن روحیه کار جمعی ، عدم اعتماد به سیاستها و تصمیمات و حمایت های دولت در بلند مدت ، اعتقاد به توان اجرایی خود فراتر از کار جمعی از جمله چالش های فراروی فعالان اقتصادی در واحدهای کوچک و متوسط تولیدی و صادراتی کشور است .

خسروتاج همچنین به نبود یک ساختار مشخص تشویقی و حمایتی در جهت ایجاد شرکت های بازرگانی تخصصی و عمومی صادراتی اشاره کرد و افزود : قوانین و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسروتاج : شاهد رقابت مخرب شرکتهای ایرانی در بازارهای خارجی هستیم

خسروتاج : شاهد رقابت مخرب شرکتهای ایرانی در بازارهای خارجی هستیم