مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1395 ساعت 18:412016-05-28اقتصادي

مدیرکل حفظ آثار اردبیل خبر داد احداث موزه دفاع مقدس در اردبیل


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: موزه دفاع مقدس به عنوان یک مجموعه فرهنگی ارزشمند به مساحت 6 هزار و 800 متر مربع در اردبیل احداث می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، علی واحد عصر امروز در جریان بازدید از مراحل اجرایی موزه دفاع مقدس در اردبیل اظهار کرد: با حل مشکل تخریب و قلع و قمع زمین واگذار شده برای احداث موزه دفاع مقدس و جلب رضایت شاکیان عملیات احداث موزه آغاز شده که امیدواریم در سال جاری بخش عظیمی از مراحل اجرایی این پروژه به انجام برسد.

وی از پرداخت بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون تومان جریمه برای رفع معارض زمین موزه دفاع مقدس خبر داد و تصریح کرد: با توجه به اینکه ما با پنج معارض و شکایت متعدد آنها روبه رو بودیم، از سال 91 تا سال 93 درگیر پیگیری پرونده در مراجع قضایی بودیم و در سال گذشته موفق شدیم تا با پرداخت مبالغی رضایت شاکیان را به دست آوریم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان احداث این مجموعه را در چهار طبقه شامل آمفی تئاتر، بخش روایت گری، گالری آثار دائمی و همچنین تأسیسات اداری و اجرایی یادآور شد و گفت: ما برای موزه چینی این مجموعه خرید و نقل و انتقال وسائل مورد نیاز را انجام دادیم که امیدواریم هر چه سریعتر شاهد اجرایی شدن این پروژه در مجموعه شورابیل اردبیل باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل حفظ آثار اردبیل خبر داد احداث موزه دفاع مقدس در اردبیل

مدیرکل حفظ آثار اردبیل خبر داد احداث موزه دفاع مقدس در اردبیل