مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1395 ساعت 17:112016-05-28حوادث

فرمانده انتظامی ایرانشهر خبر داد کشف 11 هزار لیتر سوخت قاچاق در ایرانشهر


فرمانده انتظامی ایرانشهر از کشف 11 هزار لیتر سوخت قاچاق و رد رشوه 19 میلیون و 500 هزار ریالی مأموران وظیفه شناس پلیس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: شب گذشته ماموران یگان تکاوری 109 ایرانشهر برای استقرار نظم و امنیت در محور فرعی سرکوران در حال کنترل خودروهای عبوری بوده که یک دستگاه کامیون تانکردار فاقد پلاک به مأموران نزدیک شده و بدون توجه به دستور پلیس با تغییر مسیر ناگهانی اقدام به فرار کرد.

وی ادامه داد: پس از مدتی تعقیب و گریز پلیسی و انجام حرکات نمایشی و مارپیچ توسط راننده این کامیون، ماموران موفق به توقیف خودرو شده و در بازرسی از آن 11 هزار لیتر گازوییل قاچاق کشف و دو متهم را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ایرانشهر خاطرنشان کرد: یکی از متهمان حین انتقال کامیون حامل سوخت قاچاق به مرکز پلیس، به منظور فرار از جرم به ماموران مبلغ 19 میلیون و 500 هزار ریال به عنوان رشوه، پیشنهاد کرد که ماموران وظیفه شناس پلیس ضمن امتناع از دریافت رشوه مراتب را صورتجلسه و متهم را به مراجع قضایی معرفی کردند.

انتهای پیام/3139/آ/ http://fna.

ir/NUV988 نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی ایرانشهر خبر داد کشف 11 هزار لیتر سوخت قاچاق در ایرانشهر

فرمانده انتظامی ایرانشهر خبر داد کشف 11 هزار لیتر سوخت قاچاق در ایرانشهر