مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1395 ساعت 17:052016-05-28اجتماعي

افتتاح سیستم تصفیه فاضلاب شهرک خانه تهران در رباط کریم


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران جهت بازدید از وضعیت زیست محیطی شهرک های خصوصی شهرستان رباط کریم و افتتاح پروژه زیست محیطی به این شهرستان سفر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس محیط زیست ایسنا، محمد هادی حیدرزاده در جلسه بررسی وضعیت زیست محیطی شهرک های صنعتی خصوصی گفت: چنانچه این شهرک ها الزامات زیست محیطی را رعایت نکنند درفاز اول از هر گونه پاسخ استعلام جلوگیری به عمل آمده و پس از پیگیری حقوقی در فاز دوم، در نهایت درخواست ابطال مجوز پروانه بهره برداری آنها را پیگیری خواهیم کرد.

در ادامه این سفر یک روزه سیستم تصفیه فاضلاب بهداشتی شهرک خانه تهران در شهرستان رباط کریم با حضور محمدهادی حیدرزاده افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی در حاشیه این افتتاح با اشاره به اینکه این طرح زیست محیطی در یک شهرک مسکونی و خدماتی گامی مهم در استاندارد سازی پساب بهداشتی است، افزود: با توجه به اینکه این طرح زیست محیطی در زون شهرستان رباط کریم که با معضل کم آبی نیز مواجه است قرار دارد نقش مهمی را تامین منابع آبی در آبیاری فضای سبز این شهرستان ایفا می کند.

بازدید از تعدادی واحدهای شهرک صنعتی پرند از دیگر برنامه های این سفر یک روزه به رباط کریم بود و مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران در این بازدید تاکید کرد: اجرای طرح خوداظهاری یک الزام قانونی است که تمامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح سیستم تصفیه فاضلاب شهرک خانه تهران در رباط کریم

افتتاح سیستم تصفیه فاضلاب شهرک خانه تهران در رباط کریم