مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1395 ساعت 16:402016-05-28اقتصادي

کاهش طلاق از رویکردهای اصلی دولت برای تحقق کارکرد خانواده است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: افزایش آمار ازدواج و کاهش طلاق از رویکردهای اصلی دولت برای تحقق کارکرد خانواده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر ایسنا-منطقه خراسان، سید محسن صادقی در کارگروه تخصصی زنان و خانواده استان با بیان اینکه لزوم تدین برش استانی برنامه ششم توسعه ابلاغ شده است، گفت: بر خلاف رویکرد اقتصادی صرف برنامه های توسعه پنج گانه گذشته، در برنامه ششم توسعه رویکرد اجتماعی- اقتصادی مورد تاکید قرار دارد.

وی افزود: یکی از اصلی ترین اولویت های دولت یازدهم مقابله با آسیب های اجتماعی است که به همین جهت توجه به حوزه زنان و خانواده جزء اولویت ها قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی بر لزوم تشکیل کمیته ای برای تدوین برنامه ششم توسعه در قالب استانی با در نظر گرفتن مزیت ها و ظرفیت های هر شهرستان تاکید کرد.

صادقی اظهار کرد: اتخاذ نگاه راهبردی و فرابخشی در تدوین این برنامه و تلاش برای افزایش کمی شاخص های توسعه در نظر گرفته شود.

وی گفت: افزایش نرخ ازدواج و کاهش آمار طلاق رویکردهای اصلی دولت برای تحقق کارکرد خانواده و ارتقا جایگاه بانوان در اجتماع است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: تشکیل اتاق فکر طلاق در سال گذشته اقدام مثبتی برای مقابله با این پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش طلاق از رویکردهای اصلی دولت برای تحقق کارکرد خانواده است

کاهش طلاق از رویکردهای اصلی دولت برای تحقق کارکرد خانواده است