مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1395 ساعت 16:362016-05-28اقتصادي

فعالیت های نظارتی اعتبار بخش نام بانک مرکزی در جامعه است


رییس کل بانک مرکزی یکی از سنگین ترین مسئولیت ها در این بانک را وظایف نظارتی برشمرد و گفت: فعالیت های نظارتی بانک مرکزی، اعتبار بخش نام این بانک در جامعه است و اگر بتوانیم در این زمینه آثار مثبتی در جامعه بر جای بگذاریم در مسیر درستی گام برداشته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، مراسم تقدیر و تشکر از حمید تهرانفر و معارفه فرشاد حیدری به عنوان معاون نظارتی بانک مرکزی با حضور رییس کل و اعضای هیئت عامل بانک مرکزی در ساختمان میرداماد برگزار شد.

در این مراسم رییس کل بانک مرکزی یکی از سنگین ترین مسئولیت ها در این بانک را وظایف بخش نظارتی برشمرد و گفت: فعالیت های نظارتی بانک مرکزی، اعتبار بخش نام این بانک در جامعه است و اگر بتوانیم در این زمینه آثار مثبتی در جامعه بر جای بگذاریم در مسیر درستی گام برداشته ایم.

ولی اله سیف افزود: با تمام تلاش های صورت گرفته در بخش نظارت در سال های اخیر، همچنان با استانداردهای روز دنیا فاصله داریم و برای کارایی و اثربخشی نظام بانکی در اقتصاد کشور باید این شکاف را از بین ببریم.

تحقق این مهم باوجود محدودیت ها، از اهداف عالیه بانک مرکزی است.

وی ضمن تقدیر از زحمات تهرانفر و همکاران معاونت نظارت در مسیر تلاش برای دستیابی به اهداف ترسیم شده و خوشآمدگویی به معاون جدید نظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های نظارتی اعتبار بخش نام بانک مرکزی در جامعه است

فعالیت های نظارتی اعتبار بخش نام بانک مرکزی در جامعه است