مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1395 ساعت 16:352016-05-28اقتصادي

صدور روزانه 6 هزار ویزا برای ایرانی ها در سفارت عراق


رییس هیئت گردشگری کشور عراق در ایران گفت: روزانه 6 هزار روادید برای ایرانی ها در سفارت عراق در تهران صادر می شود که با فعال کردن گردشگران غیر زیارتی ایرانی این تعداد را افزایش می دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما"، محمود عبدالجبار موسی در نخستین نشست مشترک بخش خصوصی گردشگری ایران و عراق در هتل لاله تهران افزود: ساده سازی قوانین رفت و آمد بین مسافران دو کشور به نفع عراق است و کمک می کند تا آمار کنونی سه میلیون نفری مسافران زیارتی ایرانی در عراق افزایش یابد.

وی با بیان اینکه 10 شرکت ایرانی و 10 شرکت عراقی به عنوان شرکت های فعال منتخب بخش خصوصی در این نشست به تعامل و رایزنی پرداختند افزود: در ماه اوت سال 2015 وزارت گردشگری عراق با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران توافق کرد تا بتوانیم نشست مشترکی برای ساماندهی بخش های خصوصی فعال در گردشگری بین دو کشور برگزار کنیم که این نشست نتیجه همین توافق است.

عبدالجبار افزود: شرکت هایی را برای حضور دراین نشست انتخاب کردیم که از حسن سابقه برخوردار هستند و در چارچوب شرایط جنگی عراق، عملکرد مطمئن و مناسبی از خود بروز داده اند.

رییس هیئت گردشگری کشور عراق در ایران خاطرنشان کرد: شخص نخست وزیر عراق و کابینه این دولت همه مصمم هستند تا گردشگری را بعد از نفت، به دومین محل در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور روزانه 6 هزار ویزا برای ایرانی ها در سفارت عراق

صدور روزانه 6 هزار ویزا برای ایرانی ها در سفارت عراق