مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1395 ساعت 14:562016-05-28سياسي

روزنامه شرق: 80 درصد مجلس اصلاح طلب هستند اما عارف باید با اصولگرایان تعامل کند!


آنچه بیش از همه آمار 80 درصدی روزنامه شرق را زیر سوال می برد، پاسخ شکوری راد به سوال این روزنامه در مورد رقابت 2 فراکسیون برای رسیدن به کرسی ریاست مجلس دهم است.

- روزنامه شرق: 80 درصد مجلس اصلاح طلب هستند اما عارف باید با اصولگرایان تعامل کند! آنچه بیش از همه آمار 80 درصدی روزنامه شرق را زیر سوال می برد، پاسخ شکوری راد به سوال این روزنامه در مورد رقابت 2 فراکسیون برای رسیدن به کرسی ریاست مجلس دهم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه فضای مجازی "، روزنامه شرق امروز شنبه(95/3/8) در مصاحبه ای با علی شکوری راد دبیرکل حزب اتحاد ملت و عضو سابق حزب مشارکت به بررسی و تحلیل انتخابات دور دهم و فرآیند انتخاب هیات رییسه مجلس پرداخت.

این روزنامه در ابتدا با برجسته سازی تعداد نمایندگان مجلس همسو با اصلاح طلبان و دولت نوشت: مجلسی که نزدیک به 80 درصد نیروهای آن را حامی دولت و طرفداران جریان اصلاحات تشکیل می دهند، باید برای این پرسش ها پاسخ مناسب داشته باشد .

سوالاتی همچون وظایف نهاد مجلس، نظارت و آینده هیات رییسه مجلس دهم بخشی از گفتگوی شکوری راد با روزنامه شرق بود.

آنچه بیش از همه آمار 80 درصدی روزنامه شرق را زیر سوال می برد، پاسخ شکوری راد به سوال این روزنامه در مورد رقابت دو فراکسیون برای رسیدن کرسی ریاست مجلس دهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه شرق: 80 درصد مجلس اصلاح طلب هستند اما عارف باید با اصولگرایان تعامل کند!

روزنامه شرق: 80 درصد مجلس اصلاح طلب هستند اما عارف باید با اصولگرایان تعامل کند!