مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1395 ساعت 12:562016-05-28بين الملل

اتریش درباره توافق اتحادیه اروپا با ترکیه در زمینه پناهجویان هشدار داد


وزیر خارجه اتریش در گفت وگو با یکی از نشریات این کشور درباره توافق اروپا با ترکیه در مورد پذیرش پناهجویان به هر قیمتی و پیامدهای این توافق هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، سباستین کورتس وزیر خارجه اتریش به کشورهای اتحادیه اروپا درباره وابستگی به توافق با ترکیه در زمینه پناهجویان به شدت هشدار داد و گفت که در غیر این صورت در نهایت اروپا ناچار می شود که از این توافق خارج شود.

وی در گفت وگو با نشریه آلمانی اشپیگل ضمن رد توافق با ترکیه آنهم به هر قیمتی گفت: هر گونه ترک این توافق می تواند پیامدهایی داشته باشد و این فقط به معنای وابستگی خطرناک به ترکیه نیست بلکه به مفهوم وابستگی به رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه خواهد بود.

کورتس همچنین گفت که امکان دارد که صبر اردوغان و به تبع آن ترکیه در اجرای این توافق پایان یابد.

این در حالی است که چندی پیش آنگلا مرکل صدراعظم آلمان در گفت وگو با یکی از روزنامه های این کشور گفته بود که از دید وی توافق با ترکیه شکست نخورده است.

صدراعظم آلمان همچنین گفته بود: برخی می گفتند که این توافق نهایی نخواهد شد و حتی ارزش امتحان کردن هم ندارد پس از اینکه توافق به دست آمد هم گفتند که کارایی ندارد و اگر اکنون ما مشکلاتی داشته باشیم می گویند که توافق شکست خورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتریش درباره توافق اتحادیه اروپا با ترکیه در زمینه پناهجویان هشدار داد

اتریش درباره توافق اتحادیه اروپا با ترکیه در زمینه پناهجویان هشدار داد