مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1395 ساعت 12:062016-05-28دانش

مدرس قلابی دانشگاه دستگیر شد


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد استان البرز از بازداشت فردی خبر داد که با جعل مدرک تحصیلی فوق لیسانس فیزیک دانشگاه صنعتی شریف در دانشگاه پیام نور تدریس می کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دادگستری البرز، محمد قیومی اظهار داشت: این فرد با هویت ن.

ر 43 ساله پس از ارائه مدارک به عنوان مدرس دانشگاه پیام نور هشتگرد استان البرز مشغول بکار می شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد استان البرز افزود: در ادامه وی به عنوان استاد مدعو به دانشگاه نظرآباد دعوت می شود اما پس از گذشت یک ترم، واحد دانشگاهی مربوطه به دلیل تردید در مدرک، از دانشگاه شریف درباره اصالت آن استعلام می کند.

وی اضافه کرد: پس از درخواست استعلام واحد، دانشگاه شریف اعلام می کند که فردی با مشخصات گفته شده در آن دانشگاه پرونده تحصیلی ندارد و مدرک ارائه شده جعلی است وبراین اساس تحت تعقیب قضایی قرار گرفت.

قیومی با توضیح درباره انگیزه فرد بازداشت شده اظهار داشت: متهم پس از دستگیری، جعل مدرک را پذیرفت و اعلام داشت به دلیل تسلط کافی در فیزیک و نیاز مالی، اقدام به جعل مدرک کرده است و با ارائه کپی مدرک جعلی به واحد پیام نور هشتگرد، تدریس فیزیک را آغاز کرد و سپس به عنوان استاد مدعو به دانشگاه نظرآباد وارد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرس قلابی دانشگاه دستگیر شد

مدرس قلابی دانشگاه دستگیر شد