مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1395 ساعت 11:062016-05-28سياسي

80 میلیارد ریال سهمیه عتبات عالیات امسال تخصیص داده می شود


معاون فرهنگی واجتماعی سازمان تامین اجتماعی گفت: 80 میلیارد ریال سهمیه عتبات عالیات برای سال 95 در نظر گرفته شده که 2 برابر بودجه سال گذشته است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، و به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان، منصور اعتصامی در نشست هم اندشی با حضور نمایندگان تشکل های صنفی کارگری، کارفرمایی و بازنشستگی استان هرمزگان اظهارداشت: با تشکیل شورای راهبردی شرکای اجتماعی در سازمان مرکزی تامین اجتماعی فضای گفت وگو با بخش خصوصی و شنیدن حرف ها و دغدغه های آنان ایجاد شده هر چندکه در ابتدای مسیر هستیم.

وی بیان داشت: این گفت وگوها در حال حاضردر زمینه مسائل بیمه ای در جریان است و با فراهم شدن بسترهای لازم، زمینه گفت وگو در مباحث درمانی سازمان تامین اجتماعی نیز ایجاد می شود.

معاون فرهنگی واجتماعی سازمان تامین اجتماعی در ادامه ضمن تشریح گزارشی ازعملکرد این معاونت گفت: عمده فعالیت های این معاونت درسه زمینه ارتباط باشرکای اجتماعی، ارتباطات بادستگاه های فرهنگی ملی وشهرداری ها و همچنین تولیدگفتمان فرهنگی بین همکاران سازمانی ومناسبات اجتماعی است.

اعتصامی از راه اندازی نخستین نشریه الکترونیکی این سازمان با عنوان "پیام کارفرما" به منظور ایجاد رسانه برای کارفرمایان و بارگذاری آن بروی سایت معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان تامین اجتما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 میلیارد ریال سهمیه عتبات عالیات امسال تخصیص داده می شود

80 میلیارد ریال سهمیه عتبات عالیات امسال تخصیص داده می شود