مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1395 ساعت 11:062016-05-28اقتصادي

پروژه گردشگری شاه بلاغی سلطانیه 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


شهردار سلطانیه با بیان اینکه در حال حاضر میزان پیشرفت پروژه گردشگری و تفریحی شاه بلاغی 50 درصد برآورد می شود گفت: ایجاد زیرساخت های اصلی در پروژه شاه بلاغی هزینه بر است.

- محمود کلانتری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان "با اشاره به روند پیشرفت پروژه تفریحی و گردشگری شاه بلاغی که به عنوان یکی از آثار تاریخی و گردشگری سلطانیه مطرح است اظهار داشت: با توجه به سنگین بودن پروژه مذکور پیشرفت آن با توجه به اعتبارات تخصیص داده شده مطلوب است.

وی با تاکید بر اینکه اعتبارات تزریق شده به پروژه به صورت سالانه انجام می شود، ابراز کرد: در سال 93، 670 میلیون ریال به منظور بهسازی مخزن آب و کف سازی مجموعه گردشگری شاه بلاغی اعتبار اختصاص داده شد.

شهردار سلطانیه به میزان اعتبار پیش بینی شده در بودجه امسال شهرداری سلطانیه به پروژه شاه بلاغی اشاره کرد و افزود: 3 میلیارد ریال برای مذکور اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه به منظور احیا، نوسازی و توسعه پروژه شاه بلاغی که به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری شهر سلطانیه مطرح است فقط شهرداری مسئول نیست، تصریح کرد: اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان و دفتر فنی استانداری نیز در این پروژه یاری گر شهرداری سلطانیه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه گردشگری شاه بلاغی سلطانیه 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

پروژه گردشگری شاه بلاغی سلطانیه 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد