مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1395 ساعت 10:212016-05-28اجتماعي

طی مراسمی مربیان پیشکسوتان حوزه تربیت بدنی و سلامت زنجان تجلیل می شوند


معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: طی آیینی مربیان پیشکسوتان حوزه تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش زنجان تجلیل می شوند.

- مربیان پیشکسوتان حوزه تربیت بدنی و سلامت زنجان تجلیل می شوند معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: طی آیینی مربیان پیشکسوتان حوزه تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش زنجان تجلیل می شوند.

ذبیح الله تاراسی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: توجه به موضوع ورزش و تربیت بدنی در مدارس از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه وضعیت تناسب مربیان تربیت بدنی و دانش آموزان در استان زنجان رعایت می شود، ادامه داد: استان زنجان در این زمینه از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه در استان زنجان تنها مشکل توزیع مربیان تربیت بدنی در مناطق و نواحی آموزشی مشاهده می شود، اضافه کرد: در سال جاری برنامه ریزی لازم برای توازن در این تقسیم بندی و توزیع صورت گرفته است.

تاراسی با بیان اینکه برنامه ریزی شده ساعات دروس تربیت بدنی افزایش پیدا کند، ادامه داد: در سال جاری زنگ تربیت بدنی در سال سوم متوسطه که تنها یک ساعت بود به دو ساعت افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی مراسمی مربیان پیشکسوتان حوزه تربیت بدنی و سلامت زنجان تجلیل می شوند

طی مراسمی مربیان پیشکسوتان حوزه تربیت بدنی و سلامت زنجان تجلیل می شوند