مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1395 ساعت 09:112016-05-28ورزشي

اسامی دومیدانی کاران راه یافته به تیم ملی برای بازی های پارالمپیک 2016 اعلام شد


رییس انجمن دوومیدانی، اسامی راه یافتگان به تیم ملی برای بازی های پارالمپیک ریو را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم"، پس از برگزاری رقابت های باشگاهی دوومیدانی جانبازان و معلولین، علی اصغر هادی زاده، رییس انجمن دوومیدانی اسامی نفراتی که موفق به ثبت رکوردهای مورد نظر برای ورود به تیم ملی شدند را اعلام کرد.

وی در این خصوص گفت: مسابقات باشگاهی روزهای 5 و 6 خرداد ماه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران و در دو گروه نابینایان و کم بینایان و جانبازان و معلولین برگزار شد و تیم های برتر بر اساس مجموع امتیازات معرفی شده و نفراتی که توانستند حد نصاب های مورد نظر انجمن را به ثبت برسانند نیز مشخص شدند.

هادی زاده افزود: در بخش جانبازان و معلولین 120 ورزشکار مرد و 60 ورزشکار زن حضور داشتند و در بخش نابینایان و کم بینایان نیز 46 ورزشکار مرد و 32 ورزشکار زن در رقابت ها شرکت کردند.

بر این اساس اسامی نفرات اعلام شده به شرح زیر است: سامان پاکباز، سجاد نیک پرست، سیامک صالح فرج زاده، محسن کاییدی، محسن حسینی پناه، مهران نکویی مجد، علی الفت نیا، جواد حردانی، سجاد محمدیان، یونس سیفی پور، اسدلله عظیمی، علیرضا مختاری، حامد امیری، جلیل باقری، علیرضا قلعه ناصری، جاوید احسانی شکیب، عبدالله حیدری، محمد خالوندی و هاشمیه متقیان علاوه بر اسامی اعلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی دومیدانی کاران راه یافته به تیم ملی برای بازی های پارالمپیک 2016 اعلام شد

اسامی دومیدانی کاران راه یافته به تیم ملی برای بازی های پارالمپیک 2016 اعلام شد