مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1395 ساعت 09:102016-05-28سياسي

قوه قننه مظهر حاکمیت مردم و نظارت عمومی است


امام راحل راه مردم سالاری را به ما آموختند و به ما یاد دادند که میزان رای ملت است و بر این نکته تاکید کردند که مجلس شورای اسلامی در جایگاه رفیعی تحت عنوان رأس امور قرار دارد.

- رییس جمهور با تاکید بر اینکه قوه قننه مظهر حاکمیت مردم و نظارت عمومی است گفت: اقتصاد مقاومتی و استفاده از توان داخلی، در دستور کار جدی قوا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، رییس جمهور در مراسم افتتاحیه دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اهدای سلام به روح بلند شهدا به ویژه شهدای مجلس در ادوار مختلف همچون مدرس که جان خود را در راه اسلام فدا کردند، گفت: امام راحل راه مردم سالاری را به ما آموختند و به ما یاد دادند که میزان رای ملت است و بر این نکته تاکید کردند که مجلس شورای اسلامی در جایگاه رفیعی تحت عنوان رأس امور قرار دارد.

آقای روحانی همچنین با آرزوی سلامت برای مقام معظم رهبری مدظله العالی، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی راه آن امام عزیز و راحل را به خوبی ادامه دادند و از انقلاب و کشور به احسن وجه حراست کردند.

وی افزود: امام راحل راه مردم سالاری را به ما آموختند و به ما یاد دادند که میزان رای ملت است و بر این نکته تاکید کردند که مجلس شورای اسلامی در جایگاه رفیعی تحت عنوان رأس امور قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قننه مظهر حاکمیت مردم و نظارت عمومی است

قوه قننه مظهر حاکمیت مردم و نظارت عمومی است