مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1395 ساعت 09:062016-05-28ورزشي

برگزاری نشست هیئت مدیره باشگاه ملوان برای خرید امتیاز باشگاه نفت تهران


همزمان با حضور نمایندگان باشگاه ملوان در جلسه توجیهی مزایده نفت تهران، هیئت مدیره این باشگاه در تهران تشکیل جلسه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" و به نقل از سایت رسمی باشگاه ملوان، اعضای هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی ملوان بندرانزلی غروب چهارشنبه و بعد از حضور نمایندگان این باشگاه در جلسه توجیهی مزایده نفت تشکیل جلسه دادند.

جلسه با حضور اکثر اعضا و به ریاست دنیامالی اغاز شد و موضوعات متعددی از جمله خرید امتیاز نفت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که البته این آیتم بیشترین زمان جلسه را به خود اختصاص داد.

اعضای هیئت مدیره باشگاه ملوان تصمیم گرفتند نمایندگان رسمی باشگاه با توان و پشتیبانی کامل هیئت مدیره در مزایده خرید نفت حضور پیدا کرده و مدیران باشگاه نیز تا حد امکان از انتشار اخبار غیر رسمی و تنش زا جلوگیری کنند تا به نوعی با احساسات هواداران بازی نشود.

در بخشی از این جلسه رضاییان (مدیرعامل باشگاه) گزارشی از هفته های پایانی لیگ برتر و البته آسیب شناسی سقوط به هیئت مدیره ارائه کرد.

در ادامه اعضای هیئت مدیره به تغییرات ساختاری و تشکیلاتی مورد بحث در جلسه فوق و همچنین پروژه جوانسازی تیم برای فصل آینده بدون توجه به موضوع خرید امتیاز اشاره و مدیرعامل باشگاه را به تقویت هرچه بیشتر تیم های پایه ای (همچون فصل گذشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست هیئت مدیره باشگاه ملوان برای خرید امتیاز باشگاه نفت تهران

برگزاری نشست هیئت مدیره باشگاه ملوان برای خرید امتیاز باشگاه نفت تهران