مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1395 ساعت 09:052016-05-28اقتصادي

ماه رمضان امسال هم نمایشگاه "ضیافت" نداریم


نایب رییس اول اتاق اصناف تهران با اشاره به این که سال گذشته نمایشگاه های ضیافت در ماه مبارک رمضان برگزار نشده است، گفت: امسال نیز برپایی این نمایشگاه ها در دستور کار نیست.

- ابراهیم درستی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، درباره برپایی نمایشگاه های اصناف در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: باید نگاه به برپایی نمایشگاه ها تغییر کند و رویکرد خود را از برپایی نمایشگاه هایی مانند ضیافت به نمایشگاه های تخصصی و نیز فروش های فوق العاده تغییر دهیم.

وی با بیان این که اجناس و کالاهای مختلف به وفور در بازار وجود دارد و رکودی در این زمینه نداریم، گفت: در گذشته به دلیل تفاوت قیمت برخی اجناس همچون مرغ، گوشت و حبوبات نمایشگاه هایی مانند نمایشگاه ضیافت برگزار می شد اما در حال حاضر قیمت کف بازار، قیمت مناسبی است؛ بنابراین برپایی نمایشگاه های ضیافت در دستور کار نیست.

نایب رییس اول اتاق اصناف تهران به برپایی نمایشگاه های تخصصی اشاره کرد و افزود: هم اکنون در دنیا برپایی نمایشگاه های تخصصی مدنظر قرار گرفته است، نمایشگاه هایی که در آنجا مردم به جای خرید به دیدن اجناس و کالاها روی می آورند.

درستی تاکید کرد: باید به سمت فروش های فوق العاده گام برداریم تا اصناف زیر نظر اتحادیه های خود تخفیف های مدنظر را ارائه کنند و این فروش های فوق العاده در تمام واحد ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماه رمضان امسال هم نمایشگاه "ضیافت" نداریم

ماه رمضان امسال هم نمایشگاه "ضیافت" نداریم