مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1395 ساعت 08:502016-05-28فرهنگي

براساس آموزه های رضوی خدمت در عرصه فرهنگ افتخار است


مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) با ابراز امیدواری برای ارایه آثار فاخر در جشنواره های سینمایی امام رضا(ع) گفت: باید شرایط به گونه ای رقم بخورد که هرسال نسبت به سال گذشته گامی به جلو برداشته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدجواد جعفری در جلسه کارگروه سینمایی چهاردهمین جشنواره فرهنگی - هنری بین المللی امام رضا(ع) با بیان اینکه براساس آموزه های رضوی خدمت در عرصه فرهنگ از افتخارات است، به سخنان رهبر معظم انقلاب در استفاده بهینه از ابزار هنر و سینما برای تبلیغ و تفهیم مسایل دینی اشاره کرد و افزود: جشنواره های سینمایی در 3 استان یزد، گلستان و لرستان تاکنون 692 اثر در قالب های مستند، فیلم کوتاه، انیمیشین و تولیدات تلویزیونی رضوی دریافت کرده اند.

دبیر چهاردهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع)با تأکید بر اینکه محتوای آثار باید منطبق با فرهنگ رضوی باشد، تصریح کرد: باید تلاش شود تا خروجی جشنواره در اختیار مردم قرار گیرد.

جعفری افزود: باید از همه ظرفیت ها برای ارایه آثار باکیفیت بالاتر استفاده شود.

بر اساس گزارش واحد خبر و اطلاع رسانی بنیاد بین المللی امام رضا(ع)، وی تأکید کرد: خروجی تلاش های یک ساله همه اعضای فعال چهاردهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در مراسم اختتامیه در استان ها نمود خواهد داشت، بنابرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

براساس آموزه های رضوی خدمت در عرصه فرهنگ افتخار است

براساس آموزه های رضوی خدمت در عرصه فرهنگ افتخار است