مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1395 ساعت 07:112016-05-28سياسي

فرماندار پلدشت خبر داد آغاز اجرای سد کرم آباد با حضور هیأت دولت در آذربایجان غربی


فرماندار پلدشت از آغاز عملیات اجرایی سد کرم آباد همزمان با حضور هیأت دولت در آذربایجان غربی خبر داد.

- آغاز اجرای سد کرم آباد با حضور هیأت دولت در آذربایجان غربی فرماندار پلدشت از آغاز عملیات اجرایی سد کرم آباد همزمان با حضور هیأت دولت در آذربایجان غربی خبر داد.

اکبر عبدالله نژاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با توجه به سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت به آذربایجان غربی، در پلدشت عملیات اجرایی سد کرم آباد کلنگ زنی می شود.

وی با بیان اینکه تلاش برای دریافت اعتبار ویژه برای پروژه های عمرانی نیمه تمام در این شهرستان انجام خواهد گرفت، تصریح کرد امید می رود سفر هیأت دولت به آذربایجان غربی و شهرستان پلدشت دارای برکات فراوانی باشد.

فرماندار پلدشت گفت: همزمان با اولین سفر استانی ریاست جمهوری به استان آذربایجان غربی عملیات اجرایی سد مخزنی کرم آباد در شهرستان پلدشت آغاز خواهد شد.

این مسؤول با بیان اینکه سد کرم آباد به منظور ذخیره سازی آب رودخانه مرزی احداث می شود خاطرنشان کرد: علاوه بر این با ذخیره سازی آب در این سد، اراضی کشاورزی پایین دست این سد از آب بهره مند خواهند شد.

عبدالله نژاد با بیان اینکه با بهره برداری از این سد 22 هزار و 300 هکتار از اراضی شهرستان پلدشت از آب بهره مند خواهند شد، ادامه داد: سد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار پلدشت خبر داد آغاز اجرای سد کرم آباد با حضور هیأت دولت در آذربایجان غربی

فرماندار پلدشت خبر داد آغاز اجرای سد کرم آباد با حضور هیأت دولت در آذربایجان غربی