مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1395 ساعت 07:102016-05-28سياسي

حشمتی: برای تبیین اندیشه های امام (ره) باید ابهام زدایی انجام شود


معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برآیند شعارهای اصلی امام (ره) در جامعه تحقق عدالت در بین مردم بوده است و اگر بتوان استقلال، - آزادی و جمهوریت نظام را حفظ کرد می توان به عدالت رسید.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حشمتی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از آرمان ها و اندیشه های امام (ره) و کسانی که در مبارزات انقلاب حضور داشتند بازپس گیری مطالبات خود از رژیم طاغوت بود و نظرشان این بود که مردم باید در اندیشه، آزاد باشند و اگر مطلبی دارند بتوانند آزادانه آن را بیان کنند پس می توانیم بگوییم که یکی از اندیشه های اصلی امام (ره) ایجاد آزادی در جامعه بود.

وی ادامه داد: اندیشه بعدی امام (ره) اسلام خواهی بود.

رژیمی که در آن زمان بود می خواست دین را در بین مردم از بین ببرد و امام (ره) همواره می فرمود که اسلام یک دین مترقی است و باید آزادانه در جامعه ترویج پیدا کند و ایشان معتقد بودند که اسلام می تواند یک بینش عظیمی در جامعه ایجاد کند و حکومت نباید مانع نشر اسلام باشد.

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: یکی دیگر از آرمان های اصلی امام (ره) استقلال بود و این شعار را ما به روشنی می توانیم در بین مردمی که در آن زمان در راهپیمایی ها حضور داشتند ببینیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حشمتی: برای تبیین اندیشه های امام (ره) باید ابهام زدایی انجام شود

حشمتی: برای تبیین اندیشه های امام (ره) باید ابهام زدایی انجام شود