مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1395 ساعت 19:312016-05-27سياسي

وکالت ایرانی ها برای شرکت های حقوقی آمریکا ممنوع شد


یک قانونگذار آمریکایی با ارائه قطعنامه ای با ارائه خدمات حقوقی به طرف های ایرانی در پرونده های مرتبط با برداشت پول از دارایی های مصادره شده ایران مخالفت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، قطعنامه ای که یک نماینده جمهوری خواه آمریکا به تازگی به مجلس نمایندگان ارائه کرده از شرکت های حقوقی این کشور می خواهد از قبول وکالت طرف های ایرانی در پرونده های قضایی با موضوع پرداخت غرامت به قربانیان تروریسم خودداری کنند.

قطعنامه پیشنهادی والتر جونز ، نماینده جمهوری خواه کارولینای شمالی روز چهارشنبه به مجلس نمایندگان ارائه و برای بررسی های بیشتر به کمیته امور قضایی این مجلس ارجاع شده است.

در بخشی از این قطعنامه آمده است: شرکت های حقوقی نباید در هیچ دادرسی قضایی وکالت طرف های ایرانی برای کمک به این کشور در راستای اجتناب از پرداخت غرامت به قربانیان تروریسم به عهده بگیرند.

قطعنامه مذکور الزام آور نیست و در صورت تصویب، مخالفت اعضای مجلس نمایندگان با این اقدام شرکت های حقوقی را بازتاب می دهد.

این قطعنامه در حالی ارائه شده که مقام های دولت ایران اعلام کرده اند پیگیری های حقوقی لازم برای طرح دعوی علیه اقدام واشنگتن در برداشت حدود 2 میلیارد دلار از دارایی های مصادره شده ایران را انجام خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وکالت ایرانی ها برای شرکت های حقوقی آمریکا ممنوع شد

وکالت ایرانی ها برای شرکت های حقوقی آمریکا ممنوع شد