مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1395 ساعت 15:462016-05-27اقتصادي

تکمیل سد نهب نیازمند 70 میلیارد تومان اعتبار است


تکمیل پروژه سد نهب نیازمند 70 میلیارد تومان اعتبار است و تلاش می کنیم در سفر رییس جمهور به استان قزوین این اعتبار را جذب کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از قزوین، استاندار قزوین ظهر امروز به همراه معاون عمرانی استاندار، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای، رییس سازمان جهاد کشاورزی، فرماندار تاکستان و جمعی از مسئولان از پروژه سد نهب که بزرگترین سد استان قزوین است بازدید کرد.

فریدون همتی در جریان این بازدید درباره ضرورت تکمیل این پروژه تا قبل از پایان سال 95 اظهار داشت: یکی از مهم ترین پروژه هایی که باید هر چه سریع تر به بهره برداری برسد پروژه سد نهب است چرا که آب 5 شهر و 30 روستا را تأمین می کند و از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی افزود: باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا در سفر رییس جمهور که در آینده نزدیک به استان قزوین سفر می کند بتوانیم اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این سد را که 70 میلیارد تومان است جذب کرده و چاپ اوراق مشارکت یکی از راه های آن است که امیدواریم مورد موافقت قرار گیرد.

استاندار قزوین با بیان اینکه نیمی از روان آب های استان قزوین به هدر می رود تصریح کرد: این سد قابلیت ذخیره سازی 120 میلیون متر مکعب را دارد و اگر بر اساس برنامه زمان بندی پیش برود تا پایان امسال به بهره برداری رسیده و آماده آبگیری خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل سد نهب نیازمند 70 میلیارد تومان اعتبار است

تکمیل سد نهب نیازمند 70 میلیارد تومان اعتبار است