مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1395 ساعت 15:252016-05-27سياسي

ایران، پایبند به میزان ذخایر اورانیوم غنی شده


آژانس امروز در گزارشی اعلام کرد ذخایر اورانیوم کمتر غنی شده ایران از 300 کیلوگرم که در موافقتنامه هسته ای با ایران نیز بر آن تاکید شده ، فراتر نرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما"،به نقل از خبرگزاری رویترز ، آژانس بین المللی انرژی اتمی روز جمعه در گزارشی اعلام کرد ذخایر اورانیوم کمتر غنی شده ایران از 300 کیلوگرم که در موافقتنامه هسته ای با ایران نیز بر آن تاکید شده ، فراتر نرفته است.

همچنین آژانس اعلام کرد ذخایر آب سنگین ایران که 116 و 7 دهم متریک تن می باشد کمتر از میزانی است که در موافقتنامه هسته ای تهران با قدرت های جهان تعیین شده است.

گزارش فصلی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در باره ایران منتشر و در اختیار اعضای شورای حکام آژانس قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صداو سیما از وین، این گزارش کوتاه 5 صفحه ای که دومین گزارش مدیرکل آژانس پس از اجرای برجام محسوب می شود ، مجددا اجرای کامل اقدامات مرتبط هسته ای طبق برجام توسط ایران را تایید کرده است.

براساس روال کار آژانس بین المللی انرژی اتمی ؛ گزارش فصلی مدیرکل آژانس یک هفته تا ده روز قبل از نشست فصلی شورای حکام منتشر و برای مطالعه در اختیار اعضای شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران، پایبند به میزان ذخایر اورانیوم غنی شده

ایران، پایبند به میزان ذخایر اورانیوم غنی شده