مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1395 ساعت 15:212016-05-27سياسي

جهاد کبیر و خرمشهرهایی که باید آزاد شود


دو اصطلاح جهاد اصغر و جهاد اکبر آن قدر در ادبیات دینی امروزین ما تکرار شده است که کمتر کسی از آن بی اطلاع است.

اما مفهوم جهاد کبیرکه در قرآن کریم ذکر شده است کمتر مورد توجه قرار گرفته است که رهبر معظم انقلاب اسلامی به تبیین آن پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم"، بیانات رهبر معظم انقلاب در مراسم دانش آموختگی دانشجویان و اهدای سردوشی و رژه پاسداران دانشگاه امام حسین (ع) ازجمله مسائلی است که نیازمند توجه جدی است.

رهبر معظم انقلاب در این سخنرانی با بیان وضعیت کنونی انقلاب اسلامی در عرصه داخلی و بین المللی به برخی از نکات بسیار مهم در باب مسائل امروزین انقلاب اسلامی پرداختند که شرح هر یک از این نکات نیازمند فرصتی جداگانه است.

متن حاضر در دو بخش ابتدا به بیان کاملاً اختصاری برخی از مهم ترین نکات بیان شده در این سخنرانی می پردازد و در بخش دوم به تبیین دو نکته از بیانات معظم له یعنی مسأله جهاد کبیر در ادبیات قرآن کریم و نیز این نکته که رهبر معظم انقلاب تأکید کردند که خرمشهرها در پیش است، می پردازد.

دو اصطلاح جهاد اصغر و جهاد اکبر آن قدر در ادبیات دینی امروزین ما تکرار شده است که کمتر کسی از آن بی اطلاع است، اما مفهوم جهاد کبیر که در قرآن کریم ذکر شده است، کمتر مورد توجه قرار گرفته است که رهبر معظم انقلاب اسلامی در این سخنر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد کبیر و خرمشهرهایی که باید آزاد شود

جهاد کبیر و خرمشهرهایی که باید آزاد شود