مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1395 ساعت 13:362016-05-27اقتصادي

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی: شبکه استانی خراسان رضوی 68 درصد بیننده دارد


مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی با اشاره به اینکه صدا و سیما باید برای ایجاد انگیزه در مردم در راستای کارآفرینی فعالیت کند بر ضرورت رونق کارآفرینی، - تولید و تقویت بنگاه ها و کارخانه های کوچک تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قوچان، محسن نصرپور ظهر امروز در سومین نشست تخصصی خبرنگاران آزاد صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی در سالن اجتماعات فرمانداری قوچان اظهار کرد: برای معرفی مفاخر بزرگ و قدمت تاریخی شهرستان قوچان هیچ کاری نشده و کوتاهی انجام گرفته است که باید برای توسعه همه جانبه این شهرستان تلاش صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه آنچه به عزت ایران اسلامی لطمه زده، نقص در حوزه اقتصاد بوده، ادامه داد: بخشی از آسیب های اجتماعی و فرهنگی از نقص حوزه اقتصادی بوده و باید سهم اهالی رسانه در کاربردی کردن شعار سال و رونق اقتصادی و استفاده از توان داخلی مشخص شود.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری بر اولویت بخشیدن به موضوع اقتصاد، تأکید کرد: باید به سمت رونق تولید و کارآفرینی رفته تا کشور به لحاظ کیفی و کمی از نظر اقتصادی مقاوم شود و با ایجاد انگیزه در مردم برای کارآفرینی در تقویت بنگاه ها و کارخانه های کوچک تلاش شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی: شبکه استانی خراسان رضوی 68 درصد بیننده دارد

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی: شبکه استانی خراسان رضوی 68 درصد بیننده دارد