مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1395 ساعت 13:262016-05-27سياسي

سربازان گمنام امام زمان(عج) توطئه های دشمنان را خنثی می کنند


ائمه جمعه شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد در خطبه های نماز جمعه این هفته تأکید کردند: سربازان گمنام امام زمان(عج) توطئه های دشمنان را خنثی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حجت الاسلام سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته این شهرستان، اظهار داشت: ترک انواع گناهان و کارهای بد و ناپسند سبب نزدیکی هر چه بیشتر انسان ها با خداوند متعال و سبحان می شود.

وی با بیان اینکه راه نجات بشر در گرو رعایت تقوای الهی است، عنوان کرد: تقوای الهی سبب عزت و سربلندی انسان در این دنیا و آخرت می شود.

امام جمعه گچساران خاطرنشان کرد: انسانی که تقوای الهی پیشه کند نزد خداوند متعال و سبحان پاداش و اجر بسیاری دارد و در دنیا و آخرت نجات می یابد.

حجازی بر ادامه دادن راه انبیاء الهی از سوی انسان ها تأکید کرد و افزود: ضروری بوده که همه ما راه ائمه اطهار(ع) را ادامه دهیم و برای ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) تلاش کنیم.

وی با تبریک نیمه شعبان سالروز میلاد با سعادت حضرت امام زمان(عج) و روز مستضعفان، گفت: ضروری بوده که افرادی که از توانایی مالی برخوردار بوده دست فقرا و نیازمندان را بگیرند.

امام جمعه گچساران با اشاره به هفته سربازان گمنام امام زمان(عج)، تصریح کرد: دشمنان به دنبال آسیب رساندن به نظام جمهوری اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سربازان گمنام امام زمان(عج) توطئه های دشمنان را خنثی می کنند

سربازان گمنام امام زمان(عج) توطئه های دشمنان را خنثی می کنند