مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1395 ساعت 13:162016-05-27سياسي

امام جمعه موقت اصفهان: انتظار مردم از مجلس تحکیم مواضع رهبری است


انتظار مردم از دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تحکیم مواضع رهبری است و باید نمایندگان مردم در مجلس مسائل هسته ای، مذاکرات و دیگر مسائل را طبق مواضع رهبری به تصویب برسانند چرا که حرف مردم حرف رهبری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اصفهان، حجت الاسلام محمدتقی رهبر در نماز عبادی سیاسی ظهر امروز، اظهار کرد: همه ساله مقام معظم رهبری با تأکید بر مسائل اقتصادی، اقتصاد مقاومتی را مطرح می فرمایند که این بحث بسیار دامنه داری است چرا که مدیریت اقتصادی برای فرد فرد جامعه و خانواده ها یک اصل است چرا که اگر مدیریت اقتصادی باشد زندگی ها سامان می یابد.

وی در ادامه با اشاره به جلوگیری از اسراف در جامعه و همچنین در دولت، افزود: متأسفانه طبق آمارهایی سالانه صدها هزار تن نان دور ریخته می شود، میلیاردها تومان برای مصرف دخانیاتی همچون قلیان و سیگار مصرف می شود که این مواد 2 هزار و 700 ضرر برای سلامتی انسان دارند و این ضعف مدیریت در زندگی فردی است.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: ایران یکی از کشورهایی است که بیشترین مصرف لوازم آرایشی و بیشترین آ مار عمل جراحی بینی را دارد که همه اینها ناشی از عدم مدیریت اقتصادی در خانواده هاست.

وی خاطرنشان کرد: باید مراقب بود تا در مراسم ها، ازدواج ها، جهیزیه ها و دیگر مخارج ولخرجی نشود چرا که همه اینها باعث اختلافات میان زن و شوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت اصفهان: انتظار مردم از مجلس تحکیم مواضع رهبری است

امام جمعه موقت اصفهان: انتظار مردم از مجلس تحکیم مواضع رهبری است