مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1395 ساعت 13:112016-05-27سياسي

امام جمعه شاهین دژ: اقتصاد مقاومتی مهم ترین راه مقاومت مقابل دشمن است


اقتصاد مقاومتی مهم ترین راه برای ایستادگی مقابل دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شاهین دژ، حجت الاسلام نقی باقری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان در جمع مردم، اظهار داشت: باید برای عملیاتی کردن موضوع اقتصاد مقاومتی با عزم راسخ و به صورت جدی گام برداشت، زیرا یکی از مهم ترین راه های ایستادگی مقابل دشمنان است.

وی شرط ایستادگی جوانان در مقابل دشمنان را نشان دادن راه کار قابل اجرا و ارزش نهادن به ارزش های آنها دانست، ادامه داد: مهم ترین راه حل برای قدم برداشتن در این زمینه عمل به توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی است، پس باید برای عمل به سیاست های ابلاغی ایشان در زمینه فوق گام برداشت.

این استاد حوزه های علمیه افزود: امروز کشورهای حاشیه خلیج فارس برای چالش کشاندن ایران متحد شده اند، به طوری که با جنگ، خونریزی و کشتار کاری از پیش نبرده اند، بنابراین امروز ایجاد اختلاف مذهبی، گسترش تفکرات قومیتی و ضربه زدن به اقتصاد را دنبال می کنند.

این مسؤول با اشاره به اینکه تعطیلی کارخانه ها و تولیدات از طرف دیگر روی آوردن به سمت قاچاق اقتصاد کشورمان را ضعیف می کند، ادامه داد: همچنین درباره قاچاق رهبری بیانات و تذکرهایی داشته اند، بنابراین باید با رفع این مشکلات زمینه را برای اشتغال جوانان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شاهین دژ: اقتصاد مقاومتی مهم ترین راه مقاومت مقابل دشمن است

امام جمعه شاهین دژ: اقتصاد مقاومتی مهم ترین راه مقاومت مقابل دشمن است